İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

Cevabını bulamadığınız sorunuz var ise iletişim formu ile bize ulaşabilirsiniz.

BİZE MESAJ GÖNDERİN

    İLETİŞİM BİLGİLERİ

    Atakent Mah. Turgut Özal Bulvarı
    Dumankaya Miks, B1/13, 34307
    Küçükçekmece/İstanbul

    0533 658 19 12

    Bize bir e-posta gönderin; kısa süre içinde sizinle iletişime geçeceğiz.

    Türkiye Ofis

    Atakent Mah. Turgut Özal Bulvarı
    Dumankaya Miks, B1/13, 34307
    Küçükçekmece/İstanbul
    Telefon : 0533 658 19 12

    U.S.A. Ofis

    PMB 1288
    1000 Brickell Ave
    Ste 715
    Miami, FL 33131
    United States

    SIKÇA SORULAN SORULAR

    Ürünlerinizi nereden satın alabilirim?

    Tüm koleksiyonlarımızı internet satış sitemizden ya da Koçtaş, Trendyol, Hepsiburada, N11, PTTAvm, Çiçeksepeti, Pazarama ve Amazon üzerinden satın alabilirsiniz.

    Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?

    Kredi kartı veya banka havalesi ile ödemelerinizi yapabilirsiniz.

    Siparişimi iptal edebilir veya değiştirebilir miyim?

    Siparişiniz henüz kargoya verilmediyse, iptal edebilir veya değiştirebilirsiniz. Yardım için müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

    Fatura bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

    Sipariş verdikten sonra fatura bilgilerinizi güncellemek için müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

    Kargo ücreti ne kadar?

    Tüm siparişler için ücretsiz kargo hizmeti sunuyoruz. Ayrıntılar ürün sayfasında verilmiştir.

    Siparişim ne zaman elime ulaşır?

    Teslimat genellikle 4-7 iş günü sürer. Özel yapım ürünler 10 gün sürebilir.

    Uluslararası kargo hizmeti sunuyor musunuz?

    Hayır, sadece Türkiye içi gönderim yapıyoruz.

    Siparişimi nasıl takip edebilirim?

    Siparişiniz kargoya verildikten sonra size e-posta yoluyla kargo takip bilgisi gönderilecektir.

    Ürünü nasıl iade edebilirim?

    İade başlatmak için lütfen müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçin. Size iade talimatları sağlanacaktır.

    Ürünü değiştirebilir miyim?

    Ürünün kullanılmamış ve orijinal ambalajında ​​olması koşuluyla değişim yapılabilir. Özel ölçü ve Özel Tasarım ürünlerde değişim yapılmamaktadır.

    İade kargo masraflarını kim karşılıyor?

    Hatalı ürünlerde iade kargo masrafları tarafımızca karşılanmaktadır.

    Ürünlerinizin garantisi var mı?

    Tüm ürünlerimiz 1 yıl garantilidir.

    Ürünleri nasıl temizlemeliyim?

    Bakım Kılavuzu sayfasından temizlik talimatlarını inceleyebilirsiniz.

    Kendi halı tasarımımı yapabilir miyim?

    Evet, Tasarımınızı Kendi Halınızı Tasarlayın sayfamızdan tasarlayabilir ve özelleştirilebilir ürünlerimizi kişiselleştirebilirsiniz.

    Ürün renkleri internette gördüğüm renklerle birebir aynı olacak mı?

    Ekran ayarlarından veya aydınlatmadan dolayı hafif renk farklılıkları oluşabilir.

    Hesap şifremi unuttum. Ne yapmalıyım?

    Şifrenizi sıfırlamak için giriş sayfamızda bulunan "Şifremi Unuttum" bağlantısını kullanın.

    Web siteniz üzerinden ödeme yapmak güvenli mi?

    Evet, sitemiz SSL sertifikalıdır ve kart bilgileriniz hiçbir şekilde sistemimizde saklanmaz.

    Destek sunuyor musunuz?

    Evet, Destek ekibimiz mesai saatleri içerisinde hizmetinizdedir.